18 března 2008

O2Off: Ztrácení energie

Trochu padám na hubu. Proto i příspěvky sem nepadají s frekvencí, kterou bych rád. Takže telegraficky (telefony raději nebudeme pokoušet)
  • bylo potřeba aktivovat bankovnictví pro další z mých zVodafonovaných SIMkaret, opět stejný postup, kdy je dané číslo 24 hodin neaktivní
  • na prodejnu jsem musel já a ne majitel dané SIM - ten tam byl proto, aby to zjistil
  • pobavil jsem se tam s Vandou, které jsem předestřel můj problém z vykradenou Samoobsluhou - podívala se na mne, a řekla, že se v tom IT oddělení furt hrabe a že nevědí, co nebude fungovat zítra
  • na jednu ze SIMkaret se nedalo dovolat ze sítě O2 (odevšad jinud ano), vyřešil kupodivu telefonát na O2 linku
  • zjistilo se, že na jednu SIMkartu chodí SMS pouze z Vodafonu - zatím se nevyřešilo
  • Vodafone se zatím nevyjádřil na moje podněty jim zaslané elektronicky (ač tam mají, že to udělají do tří pracovních dnů
  • Vodafone má mnohem lepší signál na vesnici, kde stavím barák, ačkoliv O2, tam postavil BTS o 200 metrů dál

Heslo dne? Nepřecházet, sedět, koukat z okna.

Žádné komentáře: