12 února 2008

O2Off: Co nového na frontě 11. a 12. února

Vodafone: po několika telefonických urgencích se mi povedlo spojit s Zuzanou K., která má na starosti firemní prodej a měla vyřídit nabídku pro mne. Blbé je, že Vodafone je cool až za hrob a vše preferuje řešit telefonicky. Ty jejich nabídky jsou dost rozsáhlé, tak bych preferoval osobní schůzku, ale zvládli jsme to i tak. Vybral jsem si nějaké tarify, potešil mě Bez Obav, což je bezplatná služba, kdy jednou za nějaký čas prozkoumají vaše útraty a pokud váš zvolený tarif pro vás nebyl nejvýhodnější, tak vám zpětně vyplatí rozdíl oproti tomu, se kterým byste podle předchozícho volání ušetřil více. Dostal jsem nějaké ty vějičky na nové zákazníky (časově limitované služby zdarma - volání si mezi čísly zadáčo a jakási zvláštní 20% sleva na kredit v tarifu). Jak říkám to není stálá nabídka, dostanete to jen na pár měsíců, takže jsem to moc nezkoumal, to jsou přesně ty věci, které Vodafone se Čtvrtníčkem tak rádo kritizuje. Nebyl jsem rozhodnut, zda se mám uvázat smluvně a Zuzana mě přesvědčila, že by mi to nic velkolepého nepřineslo. Tak jsem si alespoň vzal dva telefonu za pár korun (jeden z nich SE K800), které sice vůbec nepotřebuji, ale bylo mi líto je tam nechat, protože později už to nejde. Znamená to úvazek na půl roku, což je ještě tolerovatelné (akce O2Off je trochu vyčerpávající, takže na případné VodafoneOff bych tak ten půl rok odpočinku určitě potřeboval). Co se mi líbilo asi nejvíc, je internetová Samoobsluha (po zkušenostech s O2, že nejnebezpečnější pro operátora jsou jeho vlastní lidi) a hlavně detailní výpis hovorů na webu. Paradoxní, že oboje je zdarma a operátor to ani moc nepropaguje.
O2: i tady je nutné vše připravit na odchod, takže jsem navštívil prodejnu na Brumlovce (hnízdo O2). Tam jsem se zase nakrknul, když mi sdělili, že na mém čísle 6023xxxxx je závazek. Jediný závazek u nich aktuálně mám na minimální plnění za CDMA, které tam musím stejně nechat aktivní (kvůli Asusům). Prý se to ale píše k GSM číslu. Což mi fikaně sdělili až teď. I předložil jsem papíry z dne, kdy jsem se jim k tomu upsal a řekl ať mi tedy ukáží kde to je tam vidět anebo daný text ve Všeobecných podmínkách. Nenašli, tak se nabídli, že to přehodí na nějaké jiné číslo. To jsme snad provedli. Já už jim fakt nevěřím, a té jejich "Žádosti o" rozumí snad jen oni. Nechal jsem tedy dolů prodavačku vlastní rukou připsat, o co nám oběma šlo, pro případné další spory. Prý to bude trvat tak pár dní, že se ozve (budu vás informovat). Ještě mě dopředu informovala o tom, že když si chci odnést čísla z Tandemu, tak je nejdřív musím zkonvertovat na Go. To bude zase porod ;-)

Žádné komentáře: