28 února 2008

O2Off: Nenastal čas na TelephoneOff?

Takže dnes měl nastat den D, hodina H - převod čísla od O2 do Vodafonu. Zatím to vypadá spíš, že seřvu O2 i Vodafone a pořídím si VoIP. Posuďte sami:

1) Od Vodafone mi na O2 číslo dorazila před pár dny SMS s následujícím zněním:

608: Vase cislo bude do nasi site preneseno 28.2.2008 mezi pulnoci a sestou rano. Az bude vse hotovo posleme vam SMS. Tesime se na vas v siti Vodafone.

Teď je 28.2. 8:30 a situace je nasledující. SMS nedorazila. Vodafone SIM karta je aktivní a jde z ní volat a hovory z ní se tváří jako z čísla 6023xxxxx. Ovšem O2 SIM karta je dále aktivní též a příchozí hovory na číslo 6023xxxxx zvoní na ní. Také z ní lze volat a hovory se tváří také jako z 6023xxxx. To bude zřejmě služba Vodafone Jsem schizofrenik anebo O2 Be mad. Nevím, ale která to je a kde ji tedy deaktivovat. Zatím chodím se dvěmi telefony.

Update: Teď (10.50) se vše usadilo tak jak má být. O2 SIM už není aktivní a Vodafone hovory začala přijímat.

2) Po zapnutí Vodafone SIM přišla SMS:

608: Vazeny zakazniku, nyni muzete vyuzivat vybrany balicek Extra nabito zdarma az do 25.4.2008.

Extra nabito zdarma je jedna z vějiček na nové zákazníky. Tedy časově omezené zvýhodnění na omezenou dobu, když k nim přejdete. Když jsem tu SMS četl, tak jsem se ušklíbl, že to se moc nepředali (2 měsíce). Jaké bylo moje překvapení, když jsem se nalogovoal do Samoobsluhy a tam bylo:

Balíček extra nabito 230 zdarma
Od: 28.02.2008 Do: 25.12.2008

Tak teď hádejte, co je správně. Zřejmě součást balíčku Vodafone Schizofrenik.

Update: Teď (10.50) volala nějaký nový chlapík z Vodafonu a potvrdil, že správná informace je do 25.12. Za špatnou SMS se omluvili.

3) Samoobsluha je zřejmě aktuálně vyprodaná, protože jsem si hned chtěl aktivovat nějaký datový tarif a volby si můžu jen prohlížet. Nic změnit. Už chápu, jaký pocit prožívá sociální případ při návštěvě hypermarketu. Rozdíl je, že já ty peníze mám a Vodafone si je zřejmě nechce vzít.

Update: Teď (10.50) volala nějaký nový chlapík z Vodafonu a informoval mne v tom smyslu, že věci se dají na Samoobsluze aktivovat tak zítra. To jsou ty rychlé počítače...

4) O problému s tím, že jsem chtěl Bez obav a na faktuře se objevilo Po svém jsem zde psal. Zuzka K. napsala email, že to opravila. Samoobsluhu má Vodafone, zřejmě fyzicky někde na Šumavě, protože se to tam evidentně ještě nedoneslo:

Po svém extra
Aktivní

Update: Z tohohle se zřejmě stane nové téma samostatného článku. Bez obav nelze mít, pokud nemáte u Vodafone smlouvu. Což nemám. Což ovšem Zuzce K. nezabránilo, aby mi Bez obav nabídla, prodala, vnutila mi díky tomu vyšší tarif (máte to Bez obav) a tím i dotovaný telefon. Omlouvají se, nabízejí za to nějaký balíček Kamarádi zadarmo. Jak se zdá, tak výsledek O2Off bude, že se ke mně nastěhuje celý Vodafone a ještě jejich Kamarádi. Názvy služeb tomu nasvědčují...

5) Další z vějiček na nové zákazníky je zdarma VPN volání mezi čísly na nějakou dobu. I to se vyskytuje na aktivační faktuře, s tím rozdílem, že o toto jsem tentokrát dokonce stál. Šumavská Samoobsluh má jiný názor:

VPN
VPN firma: Neaktivní VPN firma neomezeně: Neaktivní VPN partner: Neaktivní
Změnit

Update: Teď (9:34) dorazila SMS: Cislo ktere jste si vybrali, pridame do nove vytvorene skupiny VPN Firma neomezene, jak jste si prali. Zvyhodnene volani si zacnete uzivat od zitrka Vodafone.

A teď mi řekněte? Mám nebo nemám všechno zrušit a zavést ve firmě holubí poštu? Mám nebo nemám nakoupit od USA ten poškozený B-2 a vybombardovat O2 i Vodafone?

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Nejasnosti kolem VPN neomezene jsou zrejme klasikou, protoze nas obchodnik presvedcil na zmenu tarifu, abysme mohli mit VPN firma, aby potom nejaky interni pracovnik zjistil, ze VPN mit nemuzeme, ale nase stare vyhodne tarify jsou jaksi fuc.

Asi za rok jsme zacali protelefonovavat prece jen trochu vice penez a meli i vice cisel, takze jsme reagovali na nabidku OneNet. Dokud jsme to zvazovali, tak obchodnici jezdili za nami, ani nahodou jsme nikam nemuseli. Jenze kdyz jsme si nechali poslat smlouvy, tak bylo najednou vse jinak. Slibene vyhody nadrizeny neodsouhlasil, minimalni plneni bylo o 20% vyssi a jeste neslo cele protelefonovat. Pri sjednavani rikali, ze smlouva je individualni a pak najednou byla fixni a proste to tak je ber nebo neber. Takze jsme nevzali. Ale bohuzel v CR zrejme neni operator, ktery by se dal pouzivat a byl pro klienta skutecne oporou.