07 února 2008

O2Off: Pojďte se mnou

Myslíte si také, že služby O2 se poslední dobou rapidně zhoršují? Že v tom nejsem sám, jsem zjistil, za pár posledních měsíců, kdy jsem byl na prodejnách O2 častým hostem. Kolem mne bylo málo těch, kteří by s úsměvem na líci uzavírali nové smlouvy, ale mnoho těch, kteří tam pořvávali výrazně sprostšími slovy, než bych si dovolil použít já.
Pokud toho máte také akorát tak plné zuby, pojďte s tím skončit. Pošlete mi váš příběh jak jste odešli od O2 a já ho zde vyvěsím anebo napište něco o vašem konci do komentářů. Anebo je vám moje iniciativa prostě jen sympatická? Tak vyvěšte na váš web ikonku O2Off.

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Hezký den. Kde je k dispozici ta ikona O2Off? Klidně jí na své stránky umístím, neboť O2 už také nemusím...

Anonymní řekl(a)...

Hezký den, od o2 jsem neodešel, neb jsem se k němu ani nedostal (mám sice 2 sim karty na kredit, které jim patří, ale ty jsem dostal) - měl jsem zájem o internet přes pevnou linku, nejdříve se tvářili, že to není problém, do měsíce hotovo (to bylo 1.11.). Po měsíci mi začali volat, že mi teda zavedou linku na mé trvalé bydliště, žádal jsem o dvě pevné linky do nového bydliště, které ovšem není mé trvalé (to můžete mít pouze jedno). Volali asi 4x a 4x jsem jim poděkoval, že na trvalé adrese mi to je k ničemu a chci to číslo na jinou adresu. Pak přišel dopis, že z důvodů vyšších investičních nákladů (asi je ten rebranding za 300 mega vyčerpal:) mi to zařídí až během března, což při práci z domova rozhodně vítáte - 4 měsíce volna jsou k nezaplacení... to už jsem se mezitím připojil přes wifi. V březnu napsali, že mě připojí do dubna a v dubnu, že z technických důvodů není možné mě připojit. Dosti velkou krabici ještě s nápisem spt telecom vidím přes cestu, asi 6 m od našeho domu, když jsem volal na české radiokomunikace (chtěl jsem je jako providera), tak mi řekli, že máme nedaleko digitální ústřednu a rychlý net není problém ...