07 února 2008

O2Off: Já a O2

Nevím jak dlouho jsem vlastně u O2/Eurotel. Pamatuji si jen svůj první telefon Nokia 2110. Další náznak je moje 602 3x xx xx číslo, které naznačuje, že nejsem nějaká loňska rychlokvaška. Postupem času jsem vyměnil 5 telefonů. Žádný z nich jsem nekoupil od operátora a také jsem z celé doby byl k O2 smluvně vázán jen asi jeden rok. To se právě teď hodí, protože můžu bouchnout pěstí do stolu a neohlížet se nalevo ani na pravo.
Postupem času jsem si k mému prvnímu číslu u O2 zřídil jako živnostník asi 5 dalších telefonních čísel a faktury přesáhli magických 5.000 Kč měsíčně. Pro vývoj na našem projektu mám aktivní 2 CDMA modemy s drahým tarifem. Na jednom z nich je bohužel závazek, takže ten bude muset u O2 zůstat, ale nějak jim to ještě osladím ;-).

Žádné komentáře: