02 března 2008

O2Off: Problémy po přechodu

Mail odeslaný na Vodafone:
Dobrý den,
v minulých dnech jsem k vám přešel s několika čísly od jiného operátora. Od té doby mám několik problémů, které nejsem schopen vyřešit:
1) na číslo 723249350 se nedá dovolat (1.3.2008) z čísel mimo síť Vodafone. Ozývá se automatická hláška, že volané číslo neexistuje, ačkoliv se měl převod uskutečnit 28.2.2008 ráno.
2) při přechodu jsem byl vaší operátorkou firemního prodeje Zuzanou Kaplanovou informován o možnosti si objednat službu Bez obav. Toto jsem učinil a na základě tohoto a její rady jsem si od váz vzal vyšší tarif pro číslo 602378623 (Nabito 1150) a dotovaný telefon, o který jsem jinak nestál. Po několika urgencích, že místo Bez obav bylo nastaveno Po svém extra, mě kontaktoval telefonicky váš pracovník a informoval mne, že Bez obav není možné aktivovat firemním zákazníkům bez smlouvy. Vzhledem k tomu, že toto nastalo jednoznačně chybou vašeho zaměstnance, navrhuji následující kompromisní řešení: aktivace tarifu Nabito 700 pro telefonní číslo 602378623 a doplatek rozdílu dotované ceny telefonu K800i mezi těmito dvěmi tarify z mé strany (cca. 1000 Kč).
3) V Samooobsluze si nejsem schopen aktivovat datové tarify Na dlouho apod. Volby pro jejich aktivaci jsou neaktivní a tento stav trvá, ačkoliv jsem byl ubezpečen vaším pracovníkem telefonické podpory, že jejich zaktivnění je otázkou 24 hodin od aktivace mého čísla.
Tyto požadavky vám současně zasílám poštou a zveřejňuji na svém blogu zbývající se mým odchodem od O2 k vám: http://odadama.blogspot.com/search/label/O2Off
Děkuji
Adam Koppel

Žádné komentáře: