30 března 2008

O2Off: Vodafone samoobsluha

Samoobslužné odbavení v pojetí Vodafone znamená několikerou návštěvu nesamoobslužné prodejny, manuální řvaní na obsluhu a tiché modlení se, že připadnete na někoho schopného. Malá rekapitulace: stal jsem se nedobrovolným uživatelem Po Svém, to by mělo zaručit, že se obsloužím sám a na prodejně nebudu opruzovat. Realita je taková, že za jediný měsíc u Vodovodního operátora jsem na prodejně byl už 4x (2x kvůli výměně SIM karty za bankovní, jednou kvůli aktivaci datových služeb a jednou kvůli tomu, že na Samoobsluze nevidím detailní výpis hovorů). Všechny tyto operace bych standardně měl vyřešit přes sámošku a pokaždé jsem si na prodejně postěžoval, že nemohu. Pokaždé se obsluha do mé sámošky podívala a podivila se. Teprve napočtvrté Petr na Chodově zvolal: "To vás jen někdo neudělal administrátorem vaší firmy." A ejhle, mávnutím kouzelného proutku byla Samoobsluha zavezena dvěmi kamióny nových voleb. Hlavně těch, které jsem už dlouho postrádal. Tím se opět potvrzuje, že největším nebezpečím pro operátora jsou jeho vlastní zaměstnanci.
Horší je to, že po té, co jsem se konečně dopracoval k tomu detailnímu výpisu, tak jsem zjistil, že jedno z mých čísel není ve skupině VPN firma neomezeně, takže hovory z něho a na něj jsou v rámci firmy zpoplatňovány. Když jsem se to pokusil změnit, tak jsem dostal chybovou hlášku ve smyslu: "Stalo se něco špatného, zavolejte *007". Ach jo.

Žádné komentáře: