03 března 2008

O2Off: Služba Vodafonu Prodloužený víkend

Je kolem poledne. Sedím doma v pyžamu u počítače a popíjím svůj ranní Earl Grey. Závidíte? Nezáviďte a přejděte k Vodafonu. Od včerejška jsou obě moje SIM karty s mým číslem u Vodafonu neaktivní (v důsledku aktivace bankovní), takže se mi nikdo nedovolá. Je to nádherný pocit; ticho a klid. Přesměrování při nedostupnosti na telefonní číslo u O2, které jsem si nastavil nefunguje a v Samoobsluze je hláška: Vaše číslo je aktuálně zablokované a nemůžete tedy nic měnit. Prostě prodloužený víkend jak má být.

1 komentář:

MaLer řekl(a)...

Cele je to docela vtipnoucke. Jako soukroma osoba jsem s Oskarem a pak Vodafonem nemel jediny problem (samoobsluha super), pote co jsem portoval k O2 a jsme v ramci firmy, je to s O2 docela peklo. Ale zase vzdy se najde dost lidi na ktere muzu rvat.