11 února 2008

O2Off: Bordel kam se podíváš

Takže začněme tradičně bordelem u O2: K rozhodnému kroku jsem se rozhupal ve čtvrtek v poledne, kdy mi O2 zarazilo na všech SIMkách odchozí hovory. Předtím jsem jim písemně sdělil, že pokud cokoliv v tomto smyslu udělají, tak s nimi okamžitě končím. Stalo se. Současně s tím přestali fungovat data přes GPRS. CDMA modemy zůstaly funkční do půlnoci. Příchozí hovory a příchozí SMS fungovaly vesele dále. Ovšem v pátek dorazila na všechny mobily SMSka s textem "Vážený zákazníku, radujte se, aktivovali jsme vám O2 Roaming." a odchozí hovory začali zase radostně fungovat (aniž bych cokoliv zaplatil). V neděli jsem se zastavil na značkovce O2 a zaplatil cca. 14.000,- o nichž si O2 myslí, že jim je dlužím. K tomu 3x 50,- za každou fakturu, která tuto celkovou sumu vytváří. Se stavem GPRS to nic neudělalo, až do pondělí ráno, kdy začalo zase fungovat.
Bordel u Vodafonu: jak jsem vás už informoval, tak na prodejně pro vás jako pro nového firemního zákazníka nic neudělají, takže slíbili, že se výměnou za pár osobních dat ozvou v pátek kolem šesté. Neozvali. Volal jsem jim tedy v sobotu kolem poledne a bylo mi vysvětleno, že jejich firemní podpora zasedá jen v pracovních dnech, ať zavolám v pondělí. Volal jsem tedy v pondělí a někdo se jménem Roman H. mi řekl, že to prověří a že zavolá za 10 minut zpět. Jestli tipujete, že nezavolal, tak tipujete naprosto správně. I volal jsem znovu a bylo mi sděleno, že mne má na starosti Zuzka K. a že mě má naplánovaného na 14h. Ale že jí řeknou, aby volala ihned. Ihned nezavolala a teď je 14h a ani to na její chuti se mnou komunikovat nic nezměnilo.
Bordel u UFona: když přestali fungovat O2 CDMA modemy, tak jsem scháněl, co místo nich rychle použít. Mám tu UFon USB Fofr internet bazmeg, tak jsem ho šoupnul do routeru, během 10 sekund překonfiguroval a jel veseleji a rychleji než u O2. Ovšem jen v pátek. Během víkendu vše funguje vždy tak 20 sekund, pak 10 sekund 100% packet loss a tak stále do kola:
Pakety: Odeslané = 378, Přijaté = 264, Ztracené = 114 (ztráta 30%),Přibližná doba do přijetí odezvy v milisekundách: Minimum = 70ms, Maximum = 4423ms, Průměr = 888ms
Takže nakonec to spasil T-Mobile 4G modem opět z mých rozsáhlých zásob. Je to nejpomalejší ze všeho, ale funguje to stabilně.
Bordel u mne: stále jsem vám nepopsal celou tu tragédii, která vedla k vyhlášení mé války O2. To je samozřejmě bordel nejvyšší, ale ono je to celé strašně rozsáhlé a já to chci udělat pečlivě, takže budete muset asi ještě počkat.

Žádné komentáře: