13 února 2008

O2Off: Impérium se začíná hýbat

Dnes první reakce z O2 na moji reklamaci z listopadu. Zavolal chlapec z prodejny na Zličíně a seznámil mě s tím, že žádosti, které jsem tam v září sepsal (lépe řečeno sepsala jejich zaměstnankyně) jsou chybné. Inu, blesk. Také prohlásil, že s kolegyní Terezou Š. byly jen problémy a že už u nich nepracuje. To bylo poslední, čím potešil. Zároveň totiž požádal, abych jim podepsal opravené žádosti se zářijovým datem. To jsem odmítl s poukazem na princip retroaktivity. Požadoval jsem aby reklamace byla řešená jako celek, tedy včetně nástinu vrácení chybně fakturovaných částek a odškodnění za ztracený čas. To poněkud nešlo, protože on je na prodejně, reklamaci řeší neznámá paní v kanceláři. Paní nepojede na prodejnu, já zřejmě zase nemůžu do kanceláře. Nakonec jsme se dohodli, že žádosti pošle poštou a budou mít dnešní datum. Až dorazí, tak už je asi stejně asi těžko podepíšu, protože dnes chci podepsat výpovědi na všechny moje služby u O2 (kromě jedné CDMA se závazkem). K tomu by ale ten CDMA závazek museli dostat z toho mého GSM čísla, což měli zvládnout do dneška a zavolat. Samozřejmě, že nezavolali. Takže budu muse opět zapůsobit osobně.

Žádné komentáře: