26 února 2008

O2Off: Je nás víc

Děkuji vám. Nejsem v tom sám. Nejste v tom sami.

1 komentář:

ivzez - Zoufalý klient telecomu řekl(a)...

Dobrý den,

oceňuji, že věnujete svůj čas medializaci problémů s Telefónicou o2. Na jednání této společnosti si stěžuje čím díl víc lidí.

Je ostuda, že to o2 stále prochází, a že ČTÚ, který o problémech ví, nezasáhne.

Opravdu v tom nejste sami - problémy s tehdy ještě Telecomem publikuji v Blogu zoufalého klienta Telecomu již od prosince 2006.

Po odchodu od Telecomu jsem si myslela, že Blog pomalu ztratí svůj smysl, ale on si naopak začal žít svůj vlastní život. Píší mi lidé o svých zkušenostech, takže jej vedu dál.

Až se počáteční problémy s Vodafonem ustálí, bude to u Vás, myslím, podobné.

Fandím akci o2OFF!