Na Brumlovce jsem se setkal se dvěmi dalšími signifikantními případy současných problémů O2:
mladý student - právě jako já doplácel u pultu nějaký doplatek a odcházel k T-Mobile. Chtěl jsem ho získat pro O2Off, ale musel jsem komunikovat se svou prodavačkou, takže to nevyšlo.
starší pán s internetm - chtěl chudák jen delší kabel k ADSL modemu, ale O2 u některých používá na jedné straně RJ45 a na druhé RJ11 konektor. Samozřejmě, že ten RJ45 je tam zbytečný, ale prodavač to neví a i kdyby věděl, tak 20 m kabelu nemá a spojky nevedou. Ale z infolinky tam pána radostně poslali. Pamatuji, si že za dob Telepointu byli na prodejnách lidé docela erudovaní a nabídka zboží odpovídající tomu, že O2 není jen mobilní operátor.
12 února 2008
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
Žádné komentáře:
Okomentovat