27 února 2008

O2Off: První krok O2 správným směrem

Dnes mi pošta doručila písemné vyjádření k mé reklamaci. Je poměrně rozsáhlé, takže ho budu muset ještě studovat a porovnat s jednotlivými účty za minulá období. Každopádně po krátkém pohledu je patrné, že:
  • O2 uznává svou chybu a omlouvá se
  • nabízejí neúčtování paušálu datového tarifu, jehož použití bylo nemožné v celkové výši okolo 5.000 Kč + ještě něco za aktuálně načaté období

Problémy jsou ovšem následující:

  • dopis doručila pošta dnes, zítra se aktivují mé přenesená čísla u Vodafonu, takže už je pozdě jakkoliv výpověď měnit
  • od Vodafonu už mám nové telefony, kdybych vzal výpověď zpět, musel bych část jejich ceny zaplatit (půlroční úvazek), což je něco, co mi O2 asi neuhradí
  • v dopise se po letmém prostudování dále vyskytují chyby - operuje se dopisem z 19.1. t.r., ve skutečnosti jsem 19.1.2008 posílal email, kterým jsem urgoval písemnou reklamaci z listopadu 2007 a přiložil scan dodejky, stejně tak se tam jako odrazující argument proti výpovědi používájí moje dva závazky na modemy u O2 - ve skutečnosti jde o závazek jediný, který O2 "namnožila" a už zase sjednotila
  • O2 nenabízí žádnou náhradu škody, kterou svým jednáním způsobila
  • nabízejí pouze ty tisíce volných minut na půl roku, což sice zní skvěle, ale ve skutečnosti je to vcelku o ničem, protože paušály platíte dál, takže jde o cca. 500 Kč, které provolám nad něj, což není celkově moc peněz, když nehodláte měnit své volací zvyky, a to nechci (nerad telefonuji, když nemusím)

To mě vede k rozhodnutí:

  • výpověď nebrat zpět, protože se mi to nevyplatí a protože vše ve mne budí dojem, že bordel v O2 je věc rozsáhlá a potencionálně do budoucnosti nebezpečná pro mé podnikání
  • pokračovat v akci O2Off a případně i podat oznámení k ČTÚ, pokud O2 nebude ochotno nahradit alespoň část škod způsobené jejich chybným postupem (čas strávený na při opakovaných jednáních, poplatky za hotovostní úhrady chybných faktur apod.)
  • o žalobě zatím uvažuji, protože jsem aktuálně časově dost zaneprázdněn a nemám chuť začínat akci ČROff po seznámení se s českým soudním systémem. Každopádně kdyby nějaký student práv chtěl třeba zkusit předem vyhraný soudní spor s O2, tak se ozvěte, rád mu za to i zaplatím.

Žádné komentáře: