15 února 2008

O2Off: Skončili jsme

Dnes jsem na Brumlovce konečně uzavřel všechny potřebné výpovědi. Zrušil jsem tedy jedno číslo se Silver tarifem, 3 Tandemky a jeden kombinovaný CDMA+GPRS tarif. Suma sumárum asi 4.200 Kč měsíčně. Samozřejmě se to neobešlo bez problémů. Petra P., která slíbila, že se mi ozve až z mého telefonního čísla zruší chybný závazek se samozřejmě neozvala (a na místě se ke mně ani neznala). Jak se záhy ukázalo, tak mimojiné protože ten závazek nepřesunula na jiné (bohužel tímto nezrušitelné) telefonní číslo, ale řečeno terminologií počítačovou ho tam nakopírovala. Takže jsem najednou měl z jednoho závazku dva. Samozřejmě, že nikdo nevěděl, co s tím a snažili se mě vystrnadit, že se to časem spraví samo. Mě už ale tiká 10 dní během kterých musím zahájit převod k Vodafonu, takže jsem řek', že se odtamtud nehnu i kdybych měl sepsat výpověd na místě rukou na kus papíru. Nakonec Hanka ve spolupráci s kolegou prostě na vlastní triko nadpočetný závazek smázla (ještě jsem slyšel: Z toho bude průšvih). Pak už to šlo jako na drátkách, kromě několika výtuhů prodejního systému a za hodinu a čtvrt jsem měl složku plnou výpovědí, kde jsem pečlivě zaškrtával "z důvodů slabé péče o zákazníka". Ještě jsem stihl vytunelovat moje Benefit konto, protože nastřádané body by jinak propadli peklu (aka O2). Nakonec musím říct, že s Hankou bylo nejlepší jednání za dlouhé měsíce mých patálií a škoda, že s ní jsem sepisoval zrovna výpovědi. Do poslední chvíle byla fajn, i když tam kvůli mě zůstala přes čas. Teď čekám jak bude dál probíhat převod a až vše bude hotové, tak budu pokračovat oznámením na ČTU pro nedodržení Všeobecných podmínek a případně soudním sporem o špatně fakturované částky a náhradu škody.

Žádné komentáře: