07 února 2008

O2Off: Oč jde?

V kostce jde o jedno: Mám mého operátora O2 právě tak plné zuby. Dnes mi omezil odchozí hovory, čímž porušil jednu z podmínek, které jsem určil jako poslední překážku toho, abych celý svůj případ nezačal medializovat. To je následek první. Druhý následek je, že odcházím ke konkurenci (aktuálně to vypadá na Vodafone). A protože mi to přijde v mém provedení jako zajímavá operace, tak jsem se vše rozhodl zachycovat jako spoty na mém blogu. Jedním z prvních bude samozřejmě rozebrání mého problému, který mezi mnou a zoxidovaným operátorem právě přerostl do vyhlášené války - akce O2Off. Dále budu rozebírat jak jsem přenesl své služby, co mi konkurence nabídla a jak probíhá dále můj spor s O2, který mým
odchodem od nich nehodlám ukončit.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

hele; muzu ti rict, ze sem udelal to stejny; o2 me dlouhodobe zklamaval. Byl jsem u nich asi 5let a tak sem si myslel, ale furt nespokojenost. Nejvic me O2 vytaci tema svejma nabidkama na 6 mesicu za XXXkc pak XXXXkc nebo...zaplatis XXX a dostanes volani za XXX...no proste aby se v tom prase vyznalo. Stvalo me, ze sem poradne nevedel co za kolik. Vsechno zamlzeny ruznejma zdarma nabidkama; nakonec ale zjistis na ucte, ze ti vytahujou z kapes takovy nehorazny penize az stydno. Tak sem presel k Vodafone, kde aspon jasne vim co za kolik a musim rict, zatim spokojenost. Neotravujou a utratim min. Nejlepsi bylo, ale dyz sem dal request o prenos cisla, tak najednou O2 zaclo posilat SMS a nakonec mi i volali, ze mi na 6 mesicu nabidnou ja nevim co zdarma. Proste zase ta jejich vobloz. Na chvilku te omamit uber-vyhodnou nabidkou a pak te voje... oni to delaj vsude tyhle marketingovy triky; to jejich adsl, iptv,...vsechno je to prolezly starejma moresama ceskyho telekomu. Ruce pryc od O2.